2013. július 29., hétfő

Action Launcher Pro: Frissítést követelünk!


Még a Froyo és a Gingerbread-beli időkben kaptam rá a launcherek ízére, melyek új színt hoztak akkori telefonjaim felületére. Nem tagadom, a legtöbbször az akadozó gyári programindítók miatt kerestem alternatívákat, de volt, hogy csak a kíváncsiság hajtott. Akkoriban a Launcher Pro volt a nagy kedvencem, majd az ICS óta nem nagyon kívántam újabbak kipróbálását, mivel úgy éreztem elegendő számomra a Motorola vagy éppen a Samsung megoldása. De a tűz újra lángra kapott, kipróbáltam sokfélét, voltak köztük egyszerűek, de sokrétűen konfigolhatóak, mint például az Apex vagy éppen a Nova, de akadt bonyolult, amolyan pepecselős is, mint a Buzz, míg végül úgy döntöttem az Action Launcher mellett teszem le a voksom. Talán tévesen?!


Nem szeretem összevissza szórni a pénzt, főleg applikációkért nem, így alaposan megfontolom melyek kapnak tőlem támogatást, én pedig cserébe számomra megfelelő szoftvert. Már hónapok óra azon filozofáltam, hogy a Nova vagy az Action Launcher Pro mellett rakjam le a voksom. Sok-sok videót megnéztem, igaz előbbit azért hetekig használtam, mivel szerencsére van ingyenes változata, amely lényegi funkció aktívak, tehát használható a mindennapokban. Sajnálatos módon a vetélytársról ez nem mondható el, így emiatt még nehezebb volt a dolgom. Végül mégis amellett döntöttem valamikor június végén. Talán az ismeretlen miatt?!

Ha valakik esetleg nem ismernék, annyit mondanék róla, hogy új színt hozott a launcherek világába, főleg, mivel a fejlesztő Chris Lacy, újszerű megközelítésben képzelte el annak működését és felépítését. Az ötlet zseniális, több felhasználó egyöntetű véleménye szerint az 1.7-es verzió megjelenése pedig egyszerűen az egyik legjobbá varázsolta. Jelen pillanatban az 1.8.7-es kiadásnál járunk, de a nagyobb újdonságokat az 1.8-as hozta, és vele együtt talán ott kezdődtek a problémák.


A Google+-on található közösségben (hol máshol :) az utóbbi egy-két hétben egyre sűrűsödnek a bugreport-ok, amelyek a legtöbbször nem egyedi esetek, és még csak nem is foghatjuk egy-egy gyártóra. Viszonylag sok a "force crash", a widgetek nem megfelelő működése (van, hogy nem frissülnek), túl sok, és túlzottan random jellegű a szoftver újraindulása. Ez utóbbi megfigyeléseim alapján a kezdőképernyőre való visszatéréskor vagy egy "back" parancs kiadása következtében történik. Ami viszont ennél sokkal indegesítőbb, hogy több a lag, és kicsit lomhácska a rendszer működése. Sőt, a most megjelent Android 4.3-mal való együttműködés sem az igazi, bár ez még nem írható egyértelműen az Action Launcher Pro rovására, mivel több furcsaság is felütötte a fejét a Google friss build-jében.

Visszatérve a hibákra. A mai napig tudtam elviselni a bug-okat, és reménykedtem a fejlesztő biztató szavaiban, miszerint éjt nappallá téve dolgozik, és nagy javulást hoz a következő frissítés.


Következésképpen visszaraktam a Nova launcher ingyenes verzióját és türelmetlenül, naponta többször csak emiatt felnézve a Play Store-ra várom az Action Launcher Pro következő frissítését. Chris, keep up the good work, we are awaiting the next amazing version!


Bazsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése