2013. július 7., vasárnap

Vissza a stock Samsung ROM-hoz - II. rész, avagy most mi van a telefonomon?

Tegnapi ígéretemhez hűen, ma érkezik egy újabb "Mi van a telefonomon?" rész, ami remélem legalább olyan népszerű lesz, mint az első volt. Nem vagyok nagy művész, így viszonylag ritkán variálom a dizájn-t és ahogy az az előző részből is kiderült, az applikációk számát is próbálom a minimumon tartani.

A bejegyzés és az újragondolt felületet a "ROM-vándorlásom" ihlette, amiről a legutóbbi irományban bővebben is olvashattok. De akkor nem is kertelnék, első körben lássuk a "Homesrceen"-em:




Ahogy láthatjátok, maradtam a minimalista dizájnnál, viszont a korábbihoz képest egyről, kettőre nőtt az oldalak száma. Ennek oka egy időjárás widget és a gyakrabban használt alkalmazások halmaza. A korábbi TouchWiz-t váltó Nova launcher is ugrott, helyette megvettem a már hosszú hetek óta figyelt Action Pro Launcher-t. Az egyszerűsége és gyorsasága passzol az általam megálmodott felülethez. Az alkalmazások listája nem bővült, jelen pillanatban 38 db van telepítve, itt természetesen benne vannak a gyárilag előtelepítettek és a Google "Core Apps"-ok is. Mióta újra visszatértem a számomra korrektül működő szoftverhez, a listát még nem sikerült teljessé tennem, az imént vettem észre, hogy a Cerberus még nem került vissza az S III-ra.

Kiemeltem pirossal az újakat, mert azért akad belőlük néhány ugyanúgy, mint ahogy azokból is, amelyek eltávolításra kerültek. Utóbbinak az az oka, hogy miután kb. nulláról elkezdtem belakni a régi-új mobilom, egyszerűen nem hiányoztak, vagy éppen találtam helyettük jobbat. Ha másra nem, hát erre jó volt ez a kis kitérő. A videó ezúttal elmarad a részemről, de a legújabb kedvenc alkalmazásomról beszél egy pár szót a fejlesztő Chris Lacy.


Kérdéssel zaklassatok nyugodtan :)

Bazsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése